Total Pageviews

Search This Blog Content

www.jobssmalaysia.blogspot.com. Powered by Blogger.
Search Jobs in Malaysia at Jobssmalaysia.blogspot.com. Find new employment in Malaysia : Kuala Lumpur, Selangor, Sabah, Negeri Sembilan, Penang, Perak,Pahang,Kedah, Johor and Sarawak.

Translate

Contact Us

Name

Email *

Message *

Jawatan Kerja Kosong MAIS - Lembaga Zakat Selangor logo www.findkerja.com april 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Eksekutif Kanan Kewangan Agihan - Operasi Kewangan


Permohonan dijemput untuk warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan berikut: -

1. Pengarah Eksekutif Kanan untuk Pengedaran Kewangan - Operasi Kewangan


Tarikh tutup permohonan: - 26 April 2018

Majlis Zakat Selangor (MAIS), yang diwujudkan 20 tahun lalu, adalah sinonim untuk pengurusan zakat di Selangor. Sebagai sebuah institusi zakat yang memegang amanah, LZS (MAIS) tetap komited untuk menguruskan dan memanfaatkan potensi pengumpulan zakat dan memastikan pembahagian zakat secara efektif, cekap dan berkesan sesuai dengan tindakan undang-undang Islam.

Dengan motto "Membangunkan Perubahan", LZS (MAIS) sentiasa berusaha menyediakan perkhidmatan terbaik kepada para pelanggannya, pembayar dan penerima zakat. LZS (MAIS), disokong oleh lebih daripada 400 pekerja dan disokong oleh 25 pejabat LZS di Selangor, terus mempercayai kedua-dua amil dan amylin dengan kejujuran, kejujuran dan ketelusan dalam menjalankan tugas mereka.

Dalam dua dekad penciptaannya, LZS (MAIS) telah meningkatkan keunggulannya sebagai institusi zakat, yang sangat dihormati oleh kemajuan berterusan pergerakan da'wal untuk menyediakan lebih ramai orang yang membuat tangan Islam. Sementara itu, taburan zakat juga diperkuat untuk menjadi komprehensif dan berkesan hingga ke lapan ashram yang ditetapkan dalam Al-Quran melalui lima program pembangunan utama, iaitu Program Pembangunan Sosial, Pendidikan, Ekonomi, dan Pembangunan Manusia dan Agama Institusi.

Hari ini, LZS (MAIS) merupakan institusi berwawasan matahari terbenam dan berfungsi dengan baik untuk mencipta dan mempromosikan kecemerlangan, bukan hanya sebagai anathema, tetapi sebagai umma secara umum. Banyak usahawan yang berdaya maju dilahirkan, anak-anak asnaf berjaya dalam pendidikan, dapat meneruskan pengajian mereka, keluarga mempunyai perumahan yang selesa dan beban perbelanjaan perubatan yang tinggi dapat dilonggarkan.

Malah, LZS (MAIS) akan terus mengekalkan dan menyediakan kepercayaan yang terbaik agar tiang Islam ini disokong dan disokong.