Total Pageviews

Search This Blog Content

www.jobssmalaysia.blogspot.com. Powered by Blogger.
Search Jobs in Malaysia at Jobssmalaysia.blogspot.com. Find new employment in Malaysia : Kuala Lumpur, Selangor, Sabah, Negeri Sembilan, Penang, Perak,Pahang,Kedah, Johor and Sarawak.

Translate

Contact Us

Name

Email *

Message *

Jawatan Kerja Kosong MAKNA - Majlis Kanser Nasional logo www.findkerja.com april 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. IT NETWORK SUPPORT
2. GRAPHIC CUM WEB DEVELOPER
3. PHP DEVELOPER


Tarikh Tutup Permohonan:- 21 April 2018

Majlis Negara bagi memerangi kanser, atau lebih dikenali sebagai MAKNA - sebuah pertubuhan sosial bukan keuntungan yang berdedikasi dengan pengumpulan dan penggunaan semua usaha, pengalaman dan kesejahteraan semua sektor masyarakat untuk melawan kanser dan secara semulajadi mengurangkan kesakitan, penderitaan, dan kejadian pesakit kanser. Ia bertujuan untuk menyediakan perkhidmatan untuk rawatan kanser, pencegahan, penyelidikan dan penjagaan kanser untuk pesakit kanser dan keluarga mereka, kumpulan berisiko tinggi dan orang awam di Malaysia dan seluruh dunia. Bersama-sama dengan pakar pemakanan dari semua lapisan masyarakat CARA berharap untuk memberi inspirasi kepada perubahan luar biasa dan memberi orang harapan hidup baru.



McNeil telah didaftarkan dalam senarai masyarakat Malaysia November 10, 1994 dan dilancarkan secara rasmi pada 30 Mac 1995. Ia diasaskan oleh Dato Mohd Farid Ariffin di Kuala Lumpur, Malaysia. Organisasi ini dinamakan sempena perkataan Melayu "yang bermakna", dan slogan "Ingat makna kehidupan" (makna hidup)