Total Pageviews

Search This Blog Content

www.jobssmalaysia.blogspot.com. Powered by Blogger.
Search Jobs in Malaysia at Jobssmalaysia.blogspot.com. Find new employment in Malaysia : Kuala Lumpur, Selangor, Sabah, Negeri Sembilan, Penang, Perak,Pahang,Kedah, Johor and Sarawak.

Translate

Contact Us

Name

Email *

Message *

Permohonan dijemput untuk warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan berikut: -



1. PENGURUS EKSEKUTIF DAN PENTADBIRAN





Tarikh tutup permohonan: - 19 April 2018

Yayasan Islam Darul Essa telah diwujudkan sebagai sebahagian daripada Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) pada tahun 2011, di mana Sultan Selangor Sultan melawat tanah runtuh kejadian Sukhoi, yang dihadiri oleh rumah kanak-kanak Al-Taqwa, Selangor Hulu Langat. Akibatnya, jagung telah menerajui, dan selepas kenaikan idea mencadangkan untuk menubuhkan dana Islam untuk tujuan ini.



Mesyuarat Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) bilangan 3/2011 12 Jun 2011 diluluskan penubuhan Yayasan dinamakan Yayasan Darul Islam Essa selepas mendapat kelulusan Sultan Selangor Sultan. MAIS Majlis juga bersetuju bahawa semua perkara dan masalah yang berkaitan dengan Kumpulan Wang akan dijalankan MAIS MAIS Corporation Corporation Corporation (KMC), anak syarikat MAIS untuk menguruskan hal ehwal Kumpulan Wang. Mendaftar Yayasan telah diluluskan mengikut dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) July 20, 2012, dan bermula 25 September 2012.



Usaha akan dibuat untuk memastikan bahawa Kumpulan Wang dengan betul berpandukan pelaksanaannya untuk menjaga keutamaan anda dalam Maqasid Syarii, penjaga addin (agama), menjaga An-Nafeev (kehidupan), menjaga An-Nasli (keturunan), kira-kira menjaga Al-Aqlom (intelek) dan penjagaan Al-Male (harta karun). Untuk memulakan, pengurusan lebih tertumpu pada mewujudkan pentadbiran yang mantap / stabil yang membolehkan perancangan perancangan.