Total Pageviews

Search This Blog Content

www.jobssmalaysia.blogspot.com. Powered by Blogger.
Search Jobs in Malaysia at Jobssmalaysia.blogspot.com. Find new employment in Malaysia : Kuala Lumpur, Selangor, Sabah, Negeri Sembilan, Penang, Perak,Pahang,Kedah, Johor and Sarawak.

Translate

Contact Us

Name

Email *

Message *

Jawatan Kerja Kosong Prasarana Malaysia Berhad logo www.findkerja.com april 2018
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Vice President - ICT Service Delivery
2. Associate - Network & Security (MRT)
3. Associate - Business IT (Rail - Monorail)
4. Associate - Human Capital
5. Assistant (Finance)
6. Associate - MRT SAP (CMMS)
7. Associate - Land Matters
8. Senior Associate - Change & Job Management


Tarikh Tutup Permohonan:- 14 April 2018

Prasarana Malaysia Berhad adalah sebuah syarikat awam 100% yang ditubuhkan pada 11 September 1998 untuk memiliki banyak perkhidmatan pengangkutan awam di ibu negara Malaysia di Kuala Lumpur sebagai langkah penyusunan semula pengangkutan awam. Ia juga mempunyai rangkaian bas yang digunakan untuk pengangkutan bas di negeri Pulau Pinang. Terdahulu dikenali sebagai Prasarana Negara Berhad sebelum menamakan semula Prasaran Malaysia Berhad atau Prasarana pada bulan Julai 2014.



Struktur infrastruktur baru termasuk penciptaan empat struktur baru: Rapid Rail Sdn Bhd; Rapid Bus Sdn Bhd; Pengurusan bersepadu infrastruktur dan perkhidmatan kejuruteraan Sdn Bhd (PRIME); dan Prasarana Integrated Development Sdn Bhd, atau PRIDE. Mengumumkannya pada sidang akhbar di Kuala Lumpur pada 3 Januari 2013, bekas Ketua Pegawai Eksekutif kumpulan Dato Shahril Mokhtar berkata ini adalah sebahagian daripada pelan lima tahun syarikat, seperti yang digariskan dalam pelan tindakan pembangunan 2.0 (GFP). 2.0).